Hotel „Continental” Suceava

Nu vă oprește nimeni să vă cazați acolo. Dar mare atenție la predarea camerei și la plată!

Eu am ajuns seara târziu, m-am cazat și am plecat mai departe dimineața devreme. Plătisem seara, aveam chitanța. Dar la plecare mi se spune: mai aveți de plătit… o sumă măricică. Am întrebat de unde. „De la restaurant” mi s-a răspuns. După „nu am fost, poate ați încurcat camerele”, a trebuit să trec la „haideți să verificăm camerele de supraveghere” , chiar cu riscul de a pierde trenul. În acel moment, recepționera care intra și stătuse de vorbă cu recepționerul de noapte până am apărut eu, a devenit dintr-odată amabilă și îmi tot spunea „lăsați, plecați, rezolvăm noi”. De unde eu am tras concluzia că încărcarea facturilor e o practică curentă la ei.

Am stat doar o noapte și mi-a fost ușor să sesizez diferența mare. Dacă stăteam mai mult, poate nu „simțeam” 200-300 de lei în plus și mai era și greu de justificat (nu imposibil).

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑